Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
10.09.2010 klo 22:27

Etusivu Haku SÄÄNNÖT Kirjaudu Rekisteröidy
Keskustelupalsta > Miesten puhetta > Miesten itsetyydytystekniikat > Aihe: tyynyyn nussiminen jälleen. 496 756 viestiä | 20 888 aihetta | 21 744 jäsentä
Sivuja: [1] Tulostusversio

Kirjoittaja Aihe: tyynyyn nussiminen jälleen.  (Luettu 9027 kertaa)

*

tyynyyn nussiminen jälleen.

« : 03.01.2006 klo 23:18 »

kiihottuuko kukaan teistä, kun naitte kaverinne tyynyä?

Eikö ole mukava jättää ylläriä hyvän ystävänne tyynyyn.

ahh että minä kiihotun jo ajatuksesta
tallennettu
Sukupuoli: mies

Re: tyynyyn nussiminen jälleen.

« Vastaus #1 : 04.01.2006 klo 00:09 »

Miten tyynyy voi nussii? Mä en ainakaan osaa. Kertokaa!
tallennettu
*

« Vastaus #2 : 04.01.2006 klo 02:43 »

No mikä ettei!!

Itse löysin tämän harrastuksen parisen vuotta sitten kun eräs ystäväni teki minulle tämmöiset "tepposet" ensin.

Rupesin nukkumaan baari-illan jälkeen ja jonkin ajan kuluttua tajusin, että jokin kumma on liimannut poskeni tyynyliinaan! Pistin valon päälle ja huomasin että sehän on, pentele vieköön, ihan sitä itseään!

Eikä tässä vielä kaikki!

Ilmeisesti sama kaveri oli pyyhkinyt myös persettään tyynyyni, ja tästä oli jäljellä muutama ilmiselvä (joskin enimmäkseen heikosti erottuva) ruskea jarrutusjälki. Tuoksustakaan ei voinut erehtyä kun antaumuksella tyynyä nuuhkin hetken jos toisenkin.

Tulin tietysti välittömästi hulluun kiimaan ja juoksin muna pystyssä karjuen jääkaapille, nappasin nauta-sika-jauhelihapaketin (jota olin vartavasten runkkausta varten säästänyt) ja lämmitin sitä hetken ajan mikrossa että se oli sopivan lämmin. Sen jälkeen vedin tyynyliinan naamallenii niskan takaa solmulle ja survaisin munani jauhelihaan. Eikä siinä montaa työntöä ja nuuhkaisua tarvittu kun mälli lensi rajulla tavalla! Olin edelleen hulluna kiihkosta ja vedin hetken toivuttuani jauhelihaan toisetkin mehut, joita "työstäessä" ulostin tyhjään jauhelihapakettiin lisänautinnon saavuttamiseksi. Jauhelihaa suosittelen muuten tähän tarkoitukseen muutenkin, joskin se on ehkä enemmän varakkaampien runkkausväline, koska omia mehujaan on hankala saada lihasta eroteltua, ja sitä onkin aika ajoin hieman sekoiteltava jos sen haluaa käyttää uudemman kerran.

No takaisin asiaan, eli tämän jälkeen olen siinä toivossa hyväksikäyttänyt ystävieni tyynyjä, että nämä saisivat samanlaisia kiimakohtauksia itsekin! Pitäähän ystävää auttaa. En tosin ole rohjennut kysyä, että onko se tuottanut samanlaisia tuloksia, jos heillä ei sittenkään olekaan samanlaisia taipumuksia kuin minulla.

Joka tapauksessa, ikuiset kiitokset ystävilleni tästä ihan ensimmäisestä "lahjasta"!
tallennettu

« Vastaus #3 : 04.01.2006 klo 03:04 »

No mikä ettei!!

Itse löysin tämän harrastuksen parisen vuotta sitten kun eräs ystäväni teki minulle tämmöiset "tepposet" ensin.

Rupesin nukkumaan baari-illan jälkeen ja jonkin ajan kuluttua tajusin, että jokin kumma on liimannut poskeni tyynyliinaan! Pistin valon päälle ja huomasin että sehän on, pentele vieköön, ihan sitä itseään!

Eikä tässä vielä kaikki!

Ilmeisesti sama kaveri oli pyyhkinyt myös persettään tyynyyni, ja tästä oli jäljellä muutama ilmiselvä (joskin enimmäkseen heikosti erottuva) ruskea jarrutusjälki. Tuoksustakaan ei voinut erehtyä kun antaumuksella tyynyä nuuhkin hetken jos toisenkin.

Tulin tietysti välittömästi hulluun kiimaan ja juoksin muna pystyssä karjuen jääkaapille, nappasin nauta-sika-jauhelihapaketin (jota olin vartavasten runkkausta varten säästänyt) ja lämmitin sitä hetken ajan mikrossa että se oli sopivan lämmin. Sen jälkeen vedin tyynyliinan naamallenii niskan takaa solmulle ja survaisin munani jauhelihaan. Eikä siinä montaa työntöä ja nuuhkaisua tarvittu kun mälli lensi rajulla tavalla! Olin edelleen hulluna kiihkosta ja vedin hetken toivuttuani jauhelihaan toisetkin mehut, joita "työstäessä" ulostin tyhjään jauhelihapakettiin lisänautinnon saavuttamiseksi. Jauhelihaa suosittelen muuten tähän tarkoitukseen muutenkin, joskin se on ehkä enemmän varakkaampien runkkausväline, koska omia mehujaan on hankala saada lihasta eroteltua, ja sitä onkin aika ajoin hieman sekoiteltava jos sen haluaa käyttää uudemman kerran.

No takaisin asiaan, eli tämän jälkeen olen siinä toivossa hyväksikäyttänyt ystävieni tyynyjä, että nämä saisivat samanlaisia kiimakohtauksia itsekin! Pitäähän ystävää auttaa. En tosin ole rohjennut kysyä, että onko se tuottanut samanlaisia tuloksia, jos heillä ei sittenkään olekaan samanlaisia taipumuksia kuin minulla.

Joka tapauksessa, ikuiset kiitokset ystävilleni tästä ihan ensimmäisestä "lahjasta"!

Voi hyvänen aika! Nyt mä lähden koisiin. Jotain rajaa hei...

Siis leka, vesuri ja sorkkarauta kiitosten sijaan tommosten kavereitten otsaan!
tallennettu
**

« Vastaus #4 : 04.01.2006 klo 15:26 »

lol..... repesin totaalisesti.
tallennettu

« Vastaus #5 : 04.01.2006 klo 18:39 »

Hajosin.
tallennettu
*

« Vastaus #6 : 05.01.2006 klo 19:47 »

No mikä ettei!!

Eikä tässä vielä kaikki!

Noh noh!

Ei kannata oikeasti hyvää ruokaa käyttää runkkaamiseen. Miettikää mitä hyvää tavaraa teillä mne suoraan roskiin? Pehmeätä, haisevaa ja mikron kautta myös lämpimää!

Elintarvikkeet tehostavat kokemusta no doubt of that!

Itse olen joskus kokeillut banaanínkuoria. Samoja joita käytin kokeillessani ensimmäistä kertaa anaalipenetraatiota. Se oli ihanaa. Olin jo aiemmin huomannut että paskan haju kiihottaa minua, joten kuorin bananit ja hieroin kakkaisia kuoria pesistäni ja eritoten terskaani vasten. Orgasmi oli uskomaton. Monta minuuttia kouristuksia ja Mulkkuni sykki pitkään jälkeenpäinkin. AHH!
tallennettu

« Vastaus #7 : 08.01.2006 klo 01:53 »

Kokeilkaapa joskus nussia lämpötyynyä.

Se se vasta hauskaa on.
tallennettu
*

« Vastaus #8 : 25.01.2006 klo 23:49 »

No mikä ettei!!

Eikä tässä vielä kaikki!

Okei...
Onneksi minulla ei ole ystäviä.
tallennettu
*

« Vastaus #9 : 03.02.2007 klo 23:47 »

mä aika usein kans tyynyä vähän paneskelen,mun mielestä tosi mukavaa hommaa :P <3 awww :P
tallennettu

« Vastaus #10 : 04.05.2007 klo 16:11 »

Ite en osaa panna TYYNYÄ! Miten tyynyä voi panna?:/
tallennettu

« Vastaus #11 : 04.05.2007 klo 16:31 »

Tulin tietysti välittömästi hulluun kiimaan ja juoksin muna pystyssä karjuen jääkaapille, nappasin nauta-sika-jauhelihapaketin (jota olin vartavasten runkkausta varten säästänyt) ja lämmitin sitä hetken ajan mikrossa että se oli sopivan lämmin. Sen jälkeen vedin tyynyliinan naamallenii niskan takaa solmulle ja survaisin munani jauhelihaan.
Tossa vaiheessa repesin... Ei hitto.
tallennettu

« Vastaus #12 : 14.05.2007 klo 23:18 »

Luulisi sitä jo naidessaan olevan ainakin jossain määrin kiihottunut, että touhu yleensäkään alkaisi sujua. Erektio helpottaa näitä touhuja kummasti. Voisihan se olla, jos tuollaiseen ryhtyisi, että jotain lisäkicksejä saisi siitä, että se tyyny on kaverin.

Lainaus

Minusta siinä tyynyn naimisessa on se itse naiminen ja orgasmi varmaan mukavammat, kuin se yllätyksen jättö. En tosin tiedä, kun en ole kokeillut.

Lainaus

Minä en.

tallennettu
*

Vs: tyynyyn nussiminen jälleen.

« Vastaus #13 : 08.01.2010 klo 19:44 »

Juoksin muna pystyssä karjuen jääkaapille.. Ei hitto..
tallennettu

« Vastaus #14 : 08.01.2010 klo 20:35 »

Kolmen kaverin kanssa siepattiin yhen tutun kotoa tyyny. Vietiin se autolla metsään ,ja gang rapettettiin se puhki. Lopuksi kustiin päälle, ja lisäksi me kaikki neljä, pyyhittiin  sillä perseemme. Sitten ajettiin tutun talon editse, missä viskattiin se  mällinen ,ja  kusinen tyyny vauhdissa pakusta ulos. Tuttavani löysi tyynynsä kadulta, ja nosti sen kaksinkäsin ilmaan ja huusi" Rakkaani! Mitä sinulle tehty?! MInä kostan tämän!!!!"
tallennettu

« Vastaus #15 : 07.02.2010 klo 21:32 »

nauran jo 3 minuuttia tolle jauhelihalle :D niin läppä ettei mitään rajaa. vähän vois kyllä miettiä mitä tekee!
eli sä siis:
1: huomasit mällit ja KIIHOTUIT???
2: runkkasit jauhelihaan?? mikä siinä lakanassa oli pointti?
3: PASKANSIT lootaan
4: aiot vielä KÄYTTÄÄ SEN UUDESTAAN????

hyi saatttaaa...
tallennettu

« Vastaus #16 : 10.02.2010 klo 15:46 »

Tuohan nyt on ihan normaalia pyyhkiä vähintään perse tyynyyn , ja seksuaalisesti hyväksikäyttää elintarvikkeita. Paskan käyttämisestä liukasteena, nyt puhumattakaan :D
tallennettu

Sivuja: [1] Tulostusversio

Keskustelupalsta > Miesten puhetta > Miesten itsetyydytystekniikat > Aihe: tyynyyn nussiminen jälleen.